wtorek, 24 stycznia 2012

Pierwsza rocznica bloga

Dokładnie rok temu wpadłam na, jak się okazało całkiem sensowny, pomysł założenia tego bloga. Dziś z dumą oświadczam, iż nawet moja leniwa natura i wrodzone skłonności do rezygnowania nie przeszkodziły mi w dotarciu do tego punktu, który obecnie zajmuję w blogowym świecie. Tak, zapisane-na-papierze świętuje dziś swoją pierwszą rocznicę ;)

Nigdy nie sądziłam, że będę w stanie przez rok zajmować się pisaniem. Nie wierzyłam, że samo przebywanie wśród literackiego środowiska blogowego jest tak uzależniające- muszę to przyznać, jesteście wspaniali. Dziękuję za wszystkie polecane tytuły, za każdy, choćby najkrótszy komentarz, za to, że znajdzie się ktokolwiek, kto przeczyta te moje wywody.
A żeby skończyć z tą wazeliną zapraszam wszystkich do skosztowania urodzinowych czekoladek :)

25 komentarze:

kasandra_85 pisze...

Sto Lat, Sto Lat:)))). Gratuluję rocznicy!!

Isadora pisze...

Gratuluję stażu - pierwsze koty za płoty:) Poza tym widzę, że nasze blogi powstały mniej więcej w tym samym czasie:)
Życzę Ci samych interesujących lektur i jak najwięcej wejść xD
Pozdrawiam serdecznie:)

Klaudia Bacia pisze...

Gratuluję, życzę jeszcze więcej roczków ;]
A czekoladki iście smaczne ! ; )

Snafu pisze...

Gratulacje! Życzę kolejnych udanych lat blogowania :)

Annie pisze...

Sto lat! :) Życzę jeszcze wielu, wielu lat wytrwałości w pisaniu bloga :) Czekoladki pyszne, dziękuję :)

Dominika S. pisze...

Gratuluję rocznicy i życzę dalszej wytrwałości :)

Ania pisze...

Gratuluję i życzę więcej takich rocznic :)

Maruda007 pisze...

Gratuluję:) Mój ma dopiero pół:P A na widok czekoladek ślinka mi cieknie^^
Pozdrawiam!

D pisze...

Gratuluję tej rocznicy i pozostaje mi życzyć tyle samo wytrwałości, co w tym roku! Pozdrawiam :)

Panna Indyviduum pisze...

Jej.. To wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy! ;)
Życzę Ci samych świetnych książek, cudownych recenzji i jeszcze więcej czytelników :D ;**

Mani pisze...

Co prawda jestem na diecie, ale takim ciasteczkom się nie oprę :). Życzę wielu takich rocznic!

Delirium pisze...

Pozostaje życzyć wszystkiego dobrego!

Patka pisze...

Życzę jeszcze wielu lat owocnego blogowania :D Buziaki :@

Immora pisze...

Gratuluję :)

Alannada pisze...

*fałszuje* sto lat! Sto lat!

Leslie pisze...

Gratuluję wytrwałości;) życzę mnóstwa ciekawych tytułów, kolejnego roku z nami. A czekoladki pycha xD

Anonimowy pisze...

Gratuluję :) Jeśli jesteś zainteresowana, to na www.Papierowe-Imperium.blog.onet.pl pojawiła się nowa recenzja, zapraszam.

Dominika Anna pisze...

Bardzo gratuluję :) I życzę dalszej wytrwałości :)

Ejdzita49 pisze...

Mmm, pychotki!
Sto lat:)

Anonimowy pisze...

to mi pozostaje życzyć kolejnego roku tutaj ;)

Weronika pisze...

Sto lat!
Mam nadzieję, że kolejne będą tak owocne jak ostatni:)

Sylwia Kluczewska pisze...

Masz i moje gratulacje. Liczę przy tym, że wciągnę się podobnie jak Ty. ;)

Aleksandra pisze...

Gratuluję! i życzę wytrwałości na kolejne lata. :)

Cathleen Sural pisze...

Gratuluję wytrwałości! Rok to spory okres czasu :)

Serdecznie zapraszam na mojego nowo powstałego bloga z recenzjami książek.
public-reading.blogspot.com

Aneta pisze...

Gratuluj rocznicy, życzę radości i satysfakcji z blogowania oraz samych ciekawych lektur :)

Prześlij komentarz

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .